Burjline Builders Careers in Bahrain

Job Description

    Key Responsibilities & Duties

    Banking & Financial Records

    • Collect and file all bank statements.

    • Prepare bank reconciliations.

    • Reconcile main suppliers’ accounts to facilitate payments.

    Letters of Credit & Insurance

    • Open new LCs, handle LC amendments, marine insurance, filing, and follow-ups.

    • Collect and submit bank/LC documents to the bank.

    Expense & Interest Management

    • Reconcile utility expenses.

    • Calculate monthly interest on TR reports.

    Additional Duties

    • Perform other duties as assigned, updated from time to time at management’s discretion.

    المسؤوليات والمهام الرئيسية


    العمليات المصرفية والسجلات المالية



    • جمع وأرشفة جميع كشوف الحسابات البنكية.


    • إعداد التسويات البنكية.


    • تسوية حسابات الموردين الرئيسيين لتسهيل عمليات الدفع.

    خطابات الاعتماد والتأمين



    • فتح خطابات اعتماد جديدة، تعديل خطابات الاعتماد، التأمين البحري، الأرشفة والمتابعة.


    • جمع وتقديم مستندات البنك/خطابات الاعتماد إلى البنك.

    إدارة المصروفات والفوائد



    • تسوية مصروفات المرافق.


    • حساب الفوائد الشهرية على تقارير TR.

    المهام الإضافية



    • أداء مهام أخرى حسب التكليف، يتم تحديثها من وقت لآخر حسب تقدير الإدارة.



Location: Manama, Bahrain

Job Title: Accountant

Post Date: 2025-11-9

Valid Until: 2026-2-9

Salary: BHD

Job Type: Full-time

Key Responsibilities & Duties Banking & Financial Records Collect and file all bank statements. Prepare bank reconciliations. Reconcile main suppliers’ accounts to facilitate payments. Letters of Credit & Insurance Open new LCs, handle LC amendments, marine insurance, filing, and follow-ups. Collect and submit bank/LC documents to the bank. Expense & Interest Management Reconcile utility expenses. Calculate monthly interest on TR reports. Additional Duties Perform other duties as assigned, updated from time to time at management’s discretion. النسخة العربية المسؤوليات والمهام الرئيسية العمليات المصرفية والسجلات المالية جمع وأرشفة جميع كشوف الحسابات البنكية. إعداد التسويات البنكية. تسوية حسابات الموردين الرئيسيين لتسهيل عمليات الدفع. خطابات الاعتماد والتأمين فتح خطابات اعتماد جديدة، تعديل خطابات الاعتماد، التأمين البحري، الأرشفة والمتابعة. جمع وتقديم مستندات البنك/خطابات الاعتماد إلى البنك. إدارة المصروفات والفوائد تسوية مصروفات المرافق. حساب الفوائد الشهرية على تقارير TR. المهام الإضافية أداء مهام أخرى حسب التكليف، يتم تحديثها من وقت لآخر حسب تقدير الإدارة.

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة