NIdukki Trading company Careers in Bahrain

Job Description

  • Overview

    Join our global team for a career filled with opportunities to solve challenges both small and large—local, global, simple, and complex.

    Key Responsibilities

    Customer Relationship

    • Manage administrative and operational matters for the Airfreight department.

    • Oversee daily coordination of Aircraft on Ground (AOG) shipments.

    • Develop customer relationships and manage key accounts according to contracts and SOPs.

    • Ensure 24/7 responsiveness, courtesy, and efficiency during assigned shifts.

    Documentation & Transportation

    • Process, coordinate, and document all customer requirements.

    • Monitor and update AOG shipping movements.

    • Perform and coordinate transport management tasks.

    Customs

    • Coordinate with clearance staff to ensure timely delivery of shipments.



    نظرة عامة


    انضم إلى فريقنا العالمي لبدء مسيرة مهنية مليئة بالفرص لحل التحديات الصغيرة والكبيرة، المحلية والعالمية، البسيطة والمعقدة.

    المسؤوليات الأساسية

    علاقات العملاء




    • إدارة الجوانب الإدارية والتشغيلية الخاصة بقسم الشحن الجوي.


    • الإشراف على التنسيق اليومي لشحنات AOG (الطائرة المتوقفة).


    • تطوير علاقات العملاء وإدارة الحسابات الرئيسية وفق العقود وإجراءات التشغيل القياسية.


    • ضمان الاستجابة على مدار 24/7 مع الحفاظ على اللباقة والكفاءة أثناء فترات العمل.

    التوثيق والنقل




    • معالجة وتنسيق وتوثيق جميع متطلبات العملاء.


    • متابعة وتحديث حركة شحنات AOG.


    • تنفيذ وتنسيق مهام إدارة النقل.

    الجمارك




    • التنسيق مع فريق التخليص الجمركي لضمان توصيل الشحنات في الوقت المحدد.

Additional Info

Location: , Bahrain

Job Title: Logistics, Shipping & Administration Officer

Post Date: 2025-11-22

Valid Until: 2026-2-22

Salary:

Job Type: Full-time

Overview Join our global team for a career filled with opportunities to solve challenges both small and large—local, global, simple, and complex. Key Responsibilities Customer Relationship Manage administrative and operational matters for the Airfreight department. Oversee daily coordination of Aircraft on Ground (AOG) shipments. Develop customer relationships and manage key accounts according to contracts and SOPs. Ensure 24/7 responsiveness, courtesy, and efficiency during assigned shifts. Documentation & Transportation Process, coordinate, and document all customer requirements. Monitor and update AOG shipping movements. Perform and coordinate transport management tasks. Customs Coordinate with clearance staff to ensure timely delivery of shipments. النص العربي (مع عناوين جانبية) نظرة عامة انضم إلى فريقنا العالمي لبدء مسيرة مهنية مليئة بالفرص لحل التحديات الصغيرة والكبيرة، المحلية والعالمية، البسيطة والمعقدة. المسؤوليات الأساسية علاقات العملاء إدارة الجوانب الإدارية والتشغيلية الخاصة بقسم الشحن الجوي. الإشراف على التنسيق اليومي لشحنات AOG (الطائرة المتوقفة). تطوير علاقات العملاء وإدارة الحسابات الرئيسية وفق العقود وإجراءات التشغيل القياسية. ضمان الاستجابة على مدار 24/7 مع الحفاظ على اللباقة والكفاءة أثناء فترات العمل. التوثيق والنقل معالجة وتنسيق وتوثيق جميع متطلبات العملاء. متابعة وتحديث حركة شحنات AOG. تنفيذ وتنسيق مهام إدارة النقل. الجمارك التنسيق مع فريق التخليص الجمركي لضمان توصيل الشحنات في الوقت المحدد.

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة